12 paź 2011

Słów kilka o błyszczykach w 3D

Nie wierzę, że zabrałam się za pisanie tej notki ;) 

Już jakiś czas temu, dostałam do testów m.in. błyszczyki od  firmy hean. Dziękuję bardzo tej firmie, chociaż błyszczyki to nie moja specjalność. Chciałam się usprawiedliwić, że notkę piszę tak późno, ale paczkę dostałam w czasie kiedy mój przyjaciel miał wypadek i zginął. Nie miałam po prostu zapału do takich rzeczy. Ale przejdźmy do sedna. 


Dziś zajmę się błyszczykami. Są to kosmetyki, których używam bardzo rzadko. Nie mam pojęcia na co powinnam zwrócić uwagę przy testowaniu i czego od nich wymagać - zdecydowanie wolę szminki. Dlatego krótko: 
Plusy : 
- zapach . o many kocham ten zapach! 
- opakowanie - kojarzy mi się z taką elegancją
- kolorki - cała gama jest piękna
- łatwo się rozprowadza
- daje fajny efekt w połączeniu ze szminką. 

Minusy :
- zjadam go i co chwilę trzeba go nakładać od początku ;)

Podsumowując :
Dobry efekt w niskiej cenie. Może przekonam się do tego typu kosmetyków. Na pewno jeszcze nie teraz:) Zapraszam Was na stronę hean.pl, gdzie możecie znaleźć piękne róże do policzek, podkłady, lakiery, cienie i wiele innych :)!


Pytanie do Was: 
Na co powinnam zwrócić uwagę testując błyszczyki?

4 komentarze:

  1. na pytanie nie potrafię odpowiedzieć, gdyż nie jestem ekspertką od błyszczyków i recenzji ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie mam pojecia

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje tych lakierów ! ':)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ostatnio sobie kupić ten błyszczyk ale nie kupiłam .

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...