30 mar 2012

Słów kilka o fiolecie od Avon

    Kolejny lakier z neonowej kolekcji od Avon - Viva Violet. 

Tradycyjna buteleczka z kulkami w środku, 12 ml, za +/-, dostępny w katalogach Avon. Pędzelek w sam raz - nie wąski, nie za szeroki. Niestety z krycia nie jestem zadowolona. Blue Shock był o niebo lepszy pod tym względem, a tu dwie warstwy to za mało. Za to kolorek ładny, oczywiście różniący się od zdjęć katalogowych. Co do trwałości, też średnio, było to ok. 2 dni. Wszystkie inne lakiery jakie mam od Avon spisały się. Ten natomiast średnio.


 Na zdjęciu z tym lakierem, z tym , że niebieskiego jest o warstwę mniej.  

Jak sprawdził się u Was?

14 komentarzy:

  1. Jakie piękne paznokietki:)

    UWAGA! NOWA NAGRODA GŁÓWNA W MOIM KONKURSIE!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. cienko ;p
    nie kupuję lakierów z Avonu a jeżeli już to musi być to jakiś wyjątkowy kolor-wiadomo gazetka przekłamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja przyjaciółka wyprowadza się mojej miejscowości i zamieszka tak 10 km stąd. bardzo tego nie chcę. :( a to mi się śniło, ona się wyprowadzi gdzieś w październiku, w prawdzie niedaleko, ale kurczę no nie chce żeby się wyprowadziła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam viva violet i kolor ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek, tylko szkoda że słabo kryjący ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny ;)
    [jesteśmy tam gdzie powinniśmy być]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny fiolet :). Nie przepadam za kosmetykami Avon

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne paznokietki aczkololwiek lepiej by sie prezentował matowe lakiery:) ale jesli chodzi o wzor na paznockiach wyglada mega ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...