24 mar 2012

Wyszukiwane słowa kluczowe

Hej :) 
Od dłuższego czasu wiernie spisuję sobie tzw. "słowa kluczowe". Na prawdę to fajna rzecz ;)! ( dla bardziej zielonych: pulpit nawigacyjny, statystyka, źródła ruchu sieciowego i na dole wyszukiwane słowa kluczowe ). 

 Pojawiają się takie hm.. "naturalne", tzn. wax, moje kosmetyki, mój pokój, czerwone nike, garnier, essence, białe frugo, szampon ccc - no ale to rozumiem, o każdej z tych rzeczy na blogu pisałam, więc wujek google mógł na mnie nakierować. Ale występują też dość śmieszne słowa kluczowe. 
Z serii poznajmy się :

gorące dziewczyny z podkarpacia (wielkie WTF ?:D)
jestem sama poznajmy się podkarpacie
Przykro mi nie jestem sama ani gorąca ;)

Z serii dziwactwa:

maski sów
naszyjnik z tymbarka
mis w czapce disco polo
japoński nagrobek 

Z serii wątpliwości/zwierzenia:
pije skrzyp włosy mi rosną
na weselu w żółtych rajstopach
nie widzę z tablicy
jak ubrać się do szkoły

Pozostałe:
dziękujemy za uwagę madagaskar
adidas mięta paski w kropki
tyle śniegu napadało

Oraz coś takiego : 
wie ktoś co to znaczy ? :) 

Dziewczyny Wam też zdarzają się takie nietypowe słowa kluczowe ?

13 komentarzy:

  1. ah z tymi słowami kluczowymi to jest śmiechu:) zapraszam kochana do mnie na blogaska:);***

    OdpowiedzUsuń
  2. tak te słowa kluczowe to nieraz rozbrajają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słowa kluczowe to żenada haha:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też kilka takich śmiesznych wyszukiwań

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma śmiechu z tymi kluczowymi słowami :( Jest np. maybeliene cat eyes i tyle! BUUU :( ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. po rosyjsku znaczy bluzy na batman i supermen, znaczy to tłumaczenie dosłowne, więc raczej chodzi o te koszulki po pokazywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha,u mnie też nie raz się takie zdarzają (:

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj tak te wyszukiwarki są czasem zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też zaglądam co piszą, ostatnio się uśmiałam:)
    najlepszy tekst "tyle śniegu napadało" hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahah, nie wiem które najlepsze nawet :D chyba "dziękujemy za uwagę madagaskar" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...