27 kwi 2012

scarlett .

Dobry wieczór. 
Miał być outfit, miała być recenzja ale humor mi nie dopisuje, pokłóciłam się z chłopakiem i nic nie jest po mojej myśli. Ale obiecałam sobie, że dziś pokażę Wam moje nowe cudeńka, więc piszę notkę. 

Chodzi tu o rajstopki - pochodzą ze sklepu internetowego zena. W asortymencie sklepu dostępne są rajstopy w trzech kolekcjach - gloss, vision, flow. Moje pochodzą z kolekcji flow - są to rajstopy o niskim stanie, idealne do biodrówek, spódnic itp. Wykonane z materiału, który ma śliską powierzchnię. Moje rajstopy noszą nazwę scarlett <klik >.


rajstopy - zena 

Zachęcam do zapoznania się z asortymentem całego sklepu - gdybyście zdecydowały się na zakup to baaaardzo proszę o powoływanie się na mój blog. Będę dozgonnie wdzięczna. 

Czy takie rajstopy to dla Was hot or not ? 

19 komentarzy:

  1. To wzorzystych rajstop trzeba mieć naprawdę świetne nogi, bo takie rajstopy uwydatniają wszystko ! Jeśli o mnie chodzi najbardziej lubię rajtki w kropki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadome ;) Jednak zawsze mi się takie marzyły, to nic , że nogi mam jak balerony ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś, by mi się baardzo podobały, teraz to już.. ujdą :P kwestia gustu, w każdym razie chciałam Ci życzyć, abyście się z chłopakiem pogodzili :( ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze genialne :D Ale nie wiedziałabym do czego je założyć xD Chyba jedynie do długiej tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są! panna-dariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są, ale ja bym takich nie założyła ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie absolutnie hot!! Ale nie dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne , mam nadzieję że dodasz niedługo w jakimś oufitcie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie mogła takich rajstop nałożyć, miałabym jeszcze grubsze nogi:P:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie te rajstopy. Też takie chcę!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...