24 maj 2012

Uhahana :)

Dzień dobry :)
Wiem, że jest jeszcze wcześnie, ale nie mam spania. Na wycieczce całkiem ok, ale na to poświęcę inny post ;) Nie mniej jednak te trzy dni minęły bardzo szybko :) Fajnie mieć zgraną klasę i genialnego wychowawce ;)! 

Dziś do szkoły się nie wybieram, idę za to do lekarza - strasznie boli mnie stopa, mam nadzieję, że to nic poważnego, ale to już trzeci dzień. 

bluzka - sh, spodenki - szafa taty ;), buty - nike, allegro

Tego pieska karmiłam caaaałą wycieczkę, hahah ♥

7 komentarzy:

  1. Jaki fajny ten piesek ;D
    Czekam an post wycieczkowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam świetnego wychowawcę, ale gorzej z klasą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczki klasowe zawsze były super!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ja niestety nie posiadam takiej zgranej klasy -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną koszulkę masz na sobie!
    A piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taką bluzkę w sh znalazłaś? super jest :D A piesek słodki, pewnie też bym go cały czas karmiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszulka! :) a za buty dałam 220zł w heavy duty, na allegro są o wiele droższe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...