13 paź 2012

Nike zawsze spoko !

Hi ♥!
Od dłuższego czasu uświadamiam sobie, że tak właściwie nie ciągnie mnie do obcasów.Znaczy oczywiście - podobają mi się, jednak chętniej sięgam po adidasy, a konkretnie buty nike damskie. Mój model to Nike Air. 
 Początkowo nieco się obawiałam, w końcu mój model jest zamszowy, ale jak się okazało nie taki diabeł straszny i trzymają się świetnie :) ! Ostatnio rozważam zakup kolejnej pary, tym razem Nike Capri 2 gs :
 
I tu pytanie do Was - co sądzicie o takim modelu? Mnie osobiście coraz bardziej się podobają, choć równie ciekawym modelem są Nike Topcourt gs

Kolejny model, który rozważam to Nike WMNS Steady IX, w prawdzie nie są tak zgrabne jak te powyżej, jednak idealne do biegania;

Chciałabym się jeszcze dowiedzieć, co myślicie na temat Nike WMNS Air Max 90 ?
Ja osobiście mam mieszane uczucia, podobają mi się, jednak nie wszystkie kolory. Te ze zdjęcia są świetne, choć nadal myślę, że air maxy najbardziej pasują chłopakowi :)! Być może kiedyś kupię własną parę, jednak muszę się jeszcze sporo ich naoglądać aby przekonać się w 100 % :) 

Na stronie Buty Jana możemy znaleźć też męskie modele obuwia. Mój brat również jest miłośnikiem butów Nike, jego model to Nike renzo jr:
 
Jak już wspomniałam moje buty są z zamszu (podobnie zresztą mojego brata) do czyszczenia ich używam domowych sposobów, ale też specjalnych kosmetyków, które dostaniecie właśnie na stronie Buty Jana. Jak widać mojemu bratu ciężej przychodzi czyszczenie ich, jednak buty to wizytówka człowieka, warto o nie dbać ;-)! Jesteście miłośniczkami adidasów ?

12 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe. w ogóle nike robi fajne buty! także nie dziwię się :))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię obuwie sportowe chociaż nie mam już teraz żadnych bo wyrosłam ale muszę sobie kupic ;d
    A najbardziej z tych wszystkich podobają mi się Nike Topcourt gs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre kobiety kochają szpilki, a ja kocham NIKE :D W wakacje zainwestowałam w nową ''letnią parę'' i są to właśnie Nike Capri (moje są biało,niebiesko,różowe) i uważam, że jest to najładniejszy jak dotąd model! Świetnie prezentują się na nodze i nie znajdziesz wygodniejszych! W lecie sprawdzały się idealnie śmigałam w nich codziennie, ale niestety nie nadają się na jasień bo przemakają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba właśni się na nie zdecyduję, coraz bardziej mi się podobają ;)!

      Usuń
  4. obcasy na okazję hehe ;) na codzień płaskie i te fajne też myślę o kupnie nike ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Air Maxy to jedyny słuszny wybór. Jednak są drogie i czasem warto zakupić dwie świetne pary butów za dwa razy mniejszą cenę :) Np. Nike Elite, które prezentuję w ostatnim moim poście.

    www.yowloski.blogspot.com
    www.facebook.com/yowloski

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham air maxy mam i są mega :D
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to się mówi, najki rozpierdalajki, to jednak nie jest moja ulubiona firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aix maxy są PASKUDNE i zdania nie zmienię. ;p ja aktualnie śmigam w czarnym modelu topcourt, z białym znaczkiem i jasno niebieskim wstawkami. ;) ale z tego modelu widziałam już mnóstwo kolorów, więc gdybym chwilę później się zdecydowała na zakup tych butów, miałabym w czym wybierać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Nike :) Są mega wygodne. Twoje zamszowe wyglądają naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...